niedziela, 19 lutego 2012

Kanwa Eweliny...

już dawno jest skończona, ale mój drugi pobyt w szpitalu uniemożliwił jej wysłanie i publikację na blogu. Przepraszam za to, ale już wróciłam i wszystko naprawiam :-)
Oto zdjęcia kanwy Eweliny:
Muszę przyznać, że obrazek jest cudny. Haftowało się go rewelacyjnie. A najfajniejszy moment do zrobienie konturów, kiedy z kolorowych plamek wyłaniał się wyraźny obraz :-)
Bardzo serdecznie dziękuję za współpracę a szczególnie Ewelinie za zorganizowanie RR-a. Może jeszcze kiedyś w kolejnym wspólnym hafcie się "spotkamy".
PS. Dopiero na zdjęciu zauważyłam brak czerwonej kokardki przy kołnierzyku sukienki :-D ale numer, zaraz dohaftuję :-)

4 komentarze:

  1. Pięknie dziękuję. A haft ufff cudooo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie milo...odnalazlam Cie przypadkiem, czytajac komentarze..piekne prezentujesz hafty o tematyce krawieckiej...Mam prosbe, urzadzam w swoim domu mala pracownie dla mojego hobby ,a ze jest nim krawiectwo ,chcialabym, by takie wlasnie obrazki ozdabialy sciany pracowni..napisz prosze, skad wzielas wzory, schematy do swoich prac..jesli mozna to poprosze na email..................alawieden@wp.pl.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. This article offers clear idea in favоr of thе neω peoplе of blogging, that really how to dο running a blog.


    Here is my blog :: Dekory

    OdpowiedzUsuń